top of page
Indkøbsanalyse

Få adgang til en moden løsning, der giver dig overblik, kontrol og besparelser

Klar på under 3-5 dage

Få styr på kontraktloyalitet og priskontrol

Brugervenlig og klar til ledelsesrapportering

Nye kunder er gode – men gamle kunder, der fornyer, er bedre. Skövde kommune har været kunde hos os siden 2015 og har netop underskrevet en ny aftale (for 4. gang).

PP analyse.png
badge garanti.png

Hvad får du ud af det?

Analyseplatformen forener alle dine datakilder.

Overblik
og kontrol

Brugervenlige dashboards og rapporter klæder dig på til strategisk styring af indkøb.

Dokumentation
og compliance

Få indsigter, der dokumenterer jeres styring i forhold til indgåede aftaler og lovgivning.

Benchmark
og beslutningsstøtte

Sammenlign enheder på tværs af din myndighed og træk fakta frem, der understøtter din næste beslutning.

Fleksibilitet
og tryghed

Du betaler kun for det, du bruger. Ingen systemanskaffelse eller kompleks implementering.

Vælg den løsning, der matcher jeres behov

Essential

En god start

1.995 kr/mdr

Fra

4 moduler

+100

Grafer/tabeller

+25

Analyser

Key features

Dashboard
Overblik
Organisation
Branche
Hyper
Gennemsnit
Leverandørliste
Adresseliste
Prisudvikling
UNSPSC
Prispunkter
Kategorier
Leverandør
e-handel overblik
E-handel organisation

Advanced

Aftaleopfølgning​

2.995 kr/mdr

Fra

+4 moduler

+175

Grafer/tabeller

+50

Analyser

Essential +

Kontrakter på leverandørniveau
Kontrakter på vareniveau
Kontrakter på detaljeniveau
Compliance kategorier
Compliance udvikling
Leverandør kategorier
Portefølje kategori
Organisation udvikling

Professional

ERP (Bogføring+Ansvar)

3.995 kr/mdr

Fra

+2 moduler

+225

Grafer/tabeller

+75

Analyser

Advanced +

Art
Fordelingsnøgle
DRANST

Enterprise

Benchmark og ressourceoptimering

5.995 kr/mdr

Fra

+ 3 moduler

+550

Grafer/tabeller

+100

Analyser

Professional +

One login
Fakturaoverblik
Leverandøroverblik
Kategoricomplianceudvikling
UNSPSC-complianceudvikling
Complianceudvikling
Kategoristrukturudvikling
Indkøbssammenligning

Øvrige

Adhoc

Spørg om pris

Fra

+ udvalgte

+100

Grafer/tabeller

+125

Analyser

Enterprise +

CVR unik2, CVR unik3
TED2, TED3, TED4
Nøgletalsoversigt, Basic, Socioøkonomisk udvikling, Uddannelse, udgifter og indtægter.
Økonomi, gæld, kassebeholdning, serviceudgifter. 
Administration, konkurrenceudsættelse (IKU), personaleforbrug.
Struktur, socioøkonomisk indeks.
Profitcenterniveau1, Profitcenterniveau2, 
Profitcenterniveau3

mest værdi
mest populære

Standard for alle løsninger

Kvartals/månedsopdatering/daglig/løbende. Setup med andre organisationer. Historisk dataperiode (standard 3 år, flere og færre er option). Telefon support, hverdage (9-16). Mail support (indenfor 24 timer). Antal indlæste kontrakter (ubegrænset). Antal gemte analyser (kriteriesæt) (ubegrænset). Antal brugerstyrede triggers (ubegrænset). Drill-through. Intelligent søgning. Hyperrelationer. Eksport af grafik og tabeller til officepakken (excel, pdf, etc.). Deling af analyser med andre brugere. Multipel kategorisering. Udskrift af analyser, objekter og rapporter. Avanceret datafiltrering. Speed of thought. Avanceret brugerstyring. SSL encryption. Antal brugere (5 standard - ubegrænset). Månedligr online netværksmøde, 2 timer åben mikrofon.

Alle priser er beregnet ud fra kommunestørrelse, en kontraktlængde på 4 år samt en dataperiode på 4 år.
Alle priser er angivet i DKK ekskl. moms og ekskl. implementering.

Har du brug for hjælp til at vælge den rigtige plan?

Eller udvide din nuværende plan med flere funktioner?

Allerede brugt af 120+ offentlige myndigheder i Danmark, Grønland, Sverige og Norge

Offentlige myndigheder vælger Bubobubo for at samle deres indkøbsindsats ét sted – og for at realisere konkrete besparelser

Overvejer I at skifte? Vi flytter alt for jer – helt gratis.

Vi sørger for at jeres eksisterende data, leverandøroversigter, kataloger og analyser bliver flyttet sikkert og problemfrit ind i Bubobubo-platformen.
Helt uden driftsforstyrrelser – og uden omkostninger.

Vi guider dig til at komme i gang med at bruge vores funktioner.

Vi migrerer jeres historiske indkøbsdata

Jeres leverandørlister og kataloger integreres

I er i gang på få dage

Kunder der allerede har opdaget platformens værdi

Bubobubo hjælper offentlige myndigheder med at skabe overblik, spare tid og realisere målbare besparelser. Her er hvad nogle af dem siger:

"Det krævede ingen undervisning. Vores bestillere gik bare i gang. Det er første gang vi har haft et e-handelssystem, som faktisk bliver brugt."

Indkøbschef

"Det har været befriende at samle alt ét sted – fra leverandører til nøgletal."

Økonomichef

"Vi bruger SpendScore til at prioritere og dokumentere – det er guld værd i praksis."

Indkøbsansvarlig

"Bubobubo har givet os et helt nyt overblik over vores indkøb. Det er langt lettere at arbejde proaktivt med compliance nu, fordi vi endelig kan se, hvor vi står"

Økonomikonsulent

Vil du se indkøbsanalysen live?

Book en demo og få et konkret billede af, hvordan platformen kan skabe overblik og dokumentation i din organisation.

 

3-5 dages implementering. Ingen binding.
Kom hurtigt i gang – vi hjælper dig hele vejen.

2 timers online vejledning på vores netværksmøder hver måned er inkluderet.

Bubobubo A/S | CVR-nummer: 34470081 | Arne Jacobsens Allé 15, 2300 København S
Bubobubo AB | Org.nr.: 559001-3578 | Fosievägen 6, 214 31 Malmö
bottom of page